"Jsme velmi hrdí na vysokou oblibu společnosti mezi českými spotřebiteli, která je patrná ze zvyšujícího se obratu společnosti i z navyšujícího se počtu našich stálých zákazníků. Tento úspěch je důsledkem našeho neustálého vývoje a inovací," uvedl jednatel společnosti Gerhard Fischer.
Společnost loni investovala 120 milionů korun do expanze a modernizace obchodů. dm drogerie otevřela šest nových obchodů a vytvořila 110 nových pracovních míst. Do budoucna chce pokračovat v expanzi obdobným tempem. "Čistý růst není momentálně hlavní prioritou, tou je kvalita," dodal Fischer. dm drogerie provozuje v ČR 216 prodejen.
"Nesázíme pouze na krátkodobé akční ceny, naopak mezi naše cenové strategie patří dlouhodobé ceny, kdy garantujeme každé snížené ceny po dobu čtyř měsíců," uvedla vedoucí marketingu Martina Horká s tím, že 25 procent obratu tvoří privátní dm značky.
Drogistický řetězec dm drogerie zvýšil v obchodním roce 2011/2012 v Česku tržby o pět procent na 6,208 miliardy korun. Zisk stoupl o 2,8 procenta na 157,7 milionu korun.
V Česku podle údajů společnosti Incoma GfK funguje více než 1100 specializovaných drogerií.
dm drogerie markt je dceřinou společností dm drogerie markt GmbH Rakousko. V roce 1993 otevřela svou první prodejnu v Českých Budějovicích. Firma zaměstnává 2270 pracovníků. Mateřská společnost, která působí prostřednictvím dceřiných společností i v Maďarsku, na Slovensku, ve Slovinsku, Chorvatsku, Srbsku, Bosně a Hercegovině, Rumunsku, Bulharsku a Makedonii, zvýšila ve finančním roce 2012/13 obrat o 5,3 procenta na 1,84 miliardy eur.