Mezi značky firmy patří Budweiser, Beck's a Stella Artois. Zisk před úroky, daní a odpisy (EBITDA) se zvýšil o 10,5 procenta na 4,66 miliardy eur (téměř 120 miliard Kč). Analytici dotazovaní agenturou Reuters v průměru předpokládali zisk 4,5 miliardy eur. Tržby se zvýšily o tři procenta na 11,7 miliardy eur, na odhady ale nedosáhly. Celkový prodej ale klesl o 1,3 procenta na skoro 120 milionů hektolitrů.
V Brazílii, kde pivovar kontroluje 68 procent trhu, mu prodej ve třetím čtvrtletí klesl o pět procent. Společnost podle dnešního sdělení předpokládá, že celkový letošní objem prodeje se tu bude bude pohybovat u nižšího konce původního odhadu. Ten počítal nejlépe se stagnací a nejhůře s poklesem v řádu několika málo procent. Prodej piva klesl i ve Spojených státech, ačkoli průměrné ceny kvůli novým výrobkům stouply.
Firma Anheuser-Busch InBev vznikla v roce 2008, kdy belgický pivovar InBev převzal amerického konkurenta Anheuser-Busch za 52 miliard dolarů. Skupina v roce 2009 prodala Pivovary Staropramen a další aktivity ve východní Evropě firmě CVC Capital Partners, od které je loni získala severoamerická pivovarská skupina Molson Coors Brewing Company.
Anheuser-Busch vede řadu právních sporů s českobudějovickým Budvarem. Oba pivovary bojují již více než sto let o značku Budweiser a její různé obměny. Většina sporů je z nedávných let, kdy Budvar zvýšil export. Nedávno ale Budvar zaznamenal úspěch v Itálii, když tamní nejvyšší soud ukončil dva spory o ochrannou známku vyvolané Anheuser-Busch InBev. Soud zakázal InBevu používat v Itálii značku Budweiser a prohlásil ji za klamavou.