Společnost Husky podle antimonopolního úřadu uzavírala zakázané dohody o určování cen pro další prodej na trhu outdoorového vybavení.
Husky porušila zákon ve vztazích s odběrateli jejího zboží, kteří provozovali internetové obchody. Firma podle ÚOHS založila svou cenovou politiku na ústních dohodách o povinném dodržování doporučených cen, které dále konkretizovala ceníkem rozesílaným e-mailem.
Doporučené ceny nejsou protizákonné v případě, že prodejce není omezen v určování cen zboží pro jeho další prodej a má možnost stanovit koncovou cenu i pod doporučenou prodejní cenou. To se ve zkoumaném případě nestalo.
"Šetřením bylo prokázáno, že společnost Husky plnění dohod o doporučených cenách pro další prodej svými odběrateli kontrolovala a pod hrozbou přerušení dodávek zboží či jiných sankcí jejich plnění i vymáhala," uvedl už dříve předseda ÚOHS Petr Rafaj.