Jiří,
49 let,
majitel sklárny
Před dvaceti lety jsme s otcem koupili malou sklárnu v Severních Čechách. Z původních 115 zaměstnanců jich zbylo 30. Jsme malá firma, ale za svou práci se nemusíme stydět. Devadesát procent naší produkce směřuje do zahraničí. V uplynulém roce jsme měli obrat 25 milionů korun.
Kromě řízení firmy je mým klíčovým úkolem zajišťování zakázek a hledání nových obchodních partnerů. To v reálu znamená, že většinu dní trávím v zahraničí. Mám svá oblíbená místa a vždy vyžaduji apartmá s pracovnou a rychlým připojením k internetu. Ptáte se proč? Protože když ostatní usínají, já zapínám počítač a spouštím aplikaci s názvem MojeBanka.
MojeBanka je internetové bankovnictví od Komerční banky, které používám již mnoho let. Nejdříve jsem přes aplikaci řešil pouze správu rodinných financí, později jsem se rozhodl usnadnit si život a zřídil jsem si také MojíBanku Business. Nyní mohu spravovat jak osobní, tak firemní účty najednou, z jednoho místa.
Kromě standardních úkonů jako je zadávání příkazů, inkas, úprava limitů platebních karet, zasílání SMS zpráv nebo e-mailů o pohybech na účtech, možnost dobíjení kreditu mobilních telefonů a podobně, obsahuje MojeBanka Business i mnoho dalších velmi praktických funkcí.
Tak za prvé, MojeBanka Business podporuje komunikaci s účetními systémy, což například umožňuje jednoduché zasílání platebních příkazů z účetního systému a naopak stahování transakční historie do systému. Za druhé, vždy se mohu podívat na aktuální přehled obratů nebo na aktuální výpisy. Všechny tyto věci jsou pro mne důležité.
S čím pracuji poměrně často, jsou pohledávky. Tuto funkci opravdu oceňuji, neboť párování pohledávek je v MojíBance Business automatické a já i má účetní ušetříme mnoho času.
Když už jsme u účetní, v MojíBance Business naprosto perfektně funguje nastavení uživatelských práv, takže má účetní zadá potřebná data, které následně já za pár hodin na druhé straně polokoule autorizuji.
To by samozřejmě nešlo bez vysoce bezpečného komunikačního řešení, kdy veškerá komunikace probíhá v protokolu SSL (Secure Socket Layer) a každou aktivní operaci musím podepsat svým elektronickým podpisem. Bezpečnost je zajištěna osobním certifikátem a autorizační SMS.
Pokud si s něčím nevím rady, mám k dispozici telefonickou 24 hodinovou profesionální uživatelskou podporu.
Takže už chápete, proč mě správa firemních financí baví?
A jak spravujete firemní účty vy?
Více informací o internetovém bankovnictví MojeBanka Business Komerční banky naleznete na www.kb.cz. Můžete také volat na bezplatnou infolinku 800 521 521.