Zisk na akcii za tři měsíce do konce listopadu činil 59 centů, a překonal tak očekávání analytiků, kteří v anketě agentury Reuters čekali zisk 58 centů na akcii. Celkové příjmy se zvýšily o zhruba osm procent na 6,43 miliardy USD.
Prodej značky Nike rostl ve všech regionech a u všech typů sportovního zboží. Prodej značky Converse byl vysoký zvláště v Severní Americe, Velké Británii a Číně, uvedla firma. Příjmy v západní Evropě se zvýšily o 18 procent na 1,07 miliardy USD. V Číně příjmy vzrostly o osm procent na 629 milionů dolarů.
Firma je nyní připravena na tři velké sportovní události v příštím roce, a to na Super Bowl, fotbalové mistrovství světa a na olympiádu.
Pro fotbalisty Brazílie a Francie podnik pro nadcházející fotbalové mistrovství představil oblečení, které používá novou technologii. Díky ní je nové oblečení o 16 procent lehčí než to, které měli fotbalisté při evropském šampionátu v roce 2012. Oblečení je podle agentury AP vyrobeno z recyklovaného polyesteru.