Letos chce přepravit přes dva miliony cestujících a získat na trati, kde jezdí ještě České dráhy a Leo Express, většinu cestujících. "Jsem přesvědčen, že za březen už budeme v zisku. Doposud jsme měli strategii přežít, zlepšovat se a čekat na rozhodnutí antimonopolního úřadu," připomněl Jančura tři roky trvající řízení z podnětu RegioJetu, který nařkl České dráhy, že jezdí jako dominantní hráč na trhu za podnákladové ceny. Jančura si nechal udělat odborný posudek, který tvrdí, že ČD prodělaly na ostravské trati v roce 2012 950 milionů korun a soudí, že za loňský rok to bude ještě víc. "Jenže úřad může rozhodovat ještě dlouho, protože tvrdí, že nemá dostatečné informace k rozhodnutí," uvedl Jančura.
S kratšími soupravami jezdil RegioJet dosud proto, že tvoří vozový park postupně a neměl tolik vagónů k dispozici. Nyní se mu však podařilo dokončit rekonstrukce vozů, které koupil ojeté ze Švýcarska, a zároveň v již provozovaných vagónech nechal opravit elektrické rozvody. Ty mají zajistit stabilní klimatizaci, která loni v horkém létě často nefungovala.
Zvedat ceny proti konkurenci, které by mohly zvýšit tržby, neměl odvahu ani v řádu desetikorun. "Bojím se, že kdybychom zdražili o deset procent, tak deset procent cestujících odejde a zbytek bude zklamaný. To je negativní emoce, která přetrvává. Dá se zdražit jednou za rok kvůli dražším energiím. Když se to lidem dobře vysvětlí, pochopí to," míní Jančura, který chce být i nadále cenově dostupným pro všechny typy cestujících při udržení kvality služeb.