Největší růst skupina vykázala v Rusku, kde zvýšila prodej o 17 procent na 2455 vozů. Na třetím trhu na Slovensku prodej AAA rostl o 12 procent na 15.896 aut.
"Tento výsledek potvrzuje, že naše strategie, zaměřená na výkup a prodej nejkvalitnějších a nejlépe prodejných vozů, po jednom až dvou majitelích, s nízkým nájezdem kilometrů a širokými garancemi k nám přivádí stále rostoucí skupinu zákazníků," uvedla generální ředitelka AAA Karolína Topolová.
Nejprodávanější značkou byla Škoda, kterou si loni u AAA pořídilo kolem 11.000 zákazníků. Nejlépe se přitom prodávala Fabia, následuje Octavia a Felicia. Octavia pak byla nejprodávanější v kategorii kombi a 4x4. Mezi luxusními auty byl nejoblíbenější Superb a v kategorii sportovních aut BMW M3 Coupé. Nejprodávanější dodávkou byl Ford Transit.
Skupina v současnosti provozuje 32 poboček. Letos zvažuje otevření tří nových poboček v České republice a nejméně jedné na Slovensku, stejně jako návrat do Maďarska během jara. AAA rovněž během roku uvede na trh novou značku Mototechna Premium, zaměřenou na luxusní automobily.
Majoritním vlastníkem AAA Auto je Anthony Denny. Ten již dříve oznámil, že hodlá svůj podíl prodat. Firma se proto loni stáhla z akciového trhu.