Údaje o prodeji zahrnují hlavní značku BMW a značky Mini a Rolls-Royce. Prodej se zvýšil u všech tří značek.
Další rekord v prodeji chce automobilka pokořit i letos. "Ve 2014 se budeme snažit navzdory obtížným podmínkám na mnoha trzích o další zvýšení objemu prodeje a vytvoření nového rekordu v dodávkách," citovala agentura DPA obchodního ředitele BMW Iana Robertsona.
BMW již dříve uvedla, že Čína se loni stala jejím největším trhem. Vystřídala na této pozici Spojené státy. Prodej v Číně se loni zvýšil o téměř pětinu na více než 390.000 vozů.
Konkurenční automobilce Audi ze skupiny Volkswagen loni vzrostl prodej o osm procent na 1,57 milionu vozů. Audi chce do roku 2020 zvýšit roční prodej na více než dva miliony vozů a předstihnout BMW coby největšího výrobce luxusních automobilů na světě.
Třetí příčka mezi prodejci luxusních aut patří automobilce Mercedes-Benz z koncernu Daimler. Mercedes loni prodal rekordních 1,46 milionu vozů a jeho prodej stoupl o 10,7 procenta. Také Mercedes se chce do konce tohoto desetiletí stát jedničkou na světovém trhu s luxusními automobily.