Z pohodlí svého domova mohou nyní klienti snadno a rychle požádat o platební kartu nejen pro sebe, ale i pro jinou osobu. Funkce je určena klientům, kteří chtějí ke svému účtu požádat o platební karty pro rodinné příslušníky či blízké. Rovněž je výrazným ulehčením pro firmy, resp. jejich zástupce, kteří mají aktivní přístup k firemnímu účtu a ocení vydání platební karty pro sebe nebo zaměstnance společnosti bez nutnosti návštěvy pobočky. On-line lze získat až dvě platební karty k bankovnímu účtu. I nadále samozřejmě zůstává možnost požádat o kartu na některé ze 72 poboček Fio banky.
"Rozhodli jsme se klientům vyjít vstříc a na základě jejich přání jsme upravili proces elektronických žádostí o platební karty tak, abychom jim při obsluze účtu poskytli opět o něco větší komfort. Zároveň jsme vylepšili způsob zpracování, a to zejména v oblasti informování o stavu žádosti, které proběhne do 30 minut od jejího potvrzení,“ říká k tomu Ján Franek, tiskový mluvčí Fio banky.