Provozní zisk byl o deset procent vyšší než ve třetím čtvrtletí. Výsledek mírně překonal odhady analytiků dotázaných agenturou Reuters.
Druhý největší světový výrobce televizorů na světě po domácím konkurentovi Samsung dosáhl v televizní divizi zisku 174 miliard wonů proti 80 miliardám wonů před rokem. LG se díky důrazné reklamě podařilo výrazně zvýšit předvánoční prodej svých špičkových televizorů na americkém trhu.
Mobilní divize ztratila 43 miliard wonů a utrpěla druhou čtvrtletní ztrátu po sobě. Díky nákladné reklamní podpoře se jí ale povedlo zvýšit prodej chytrých telefonů meziročně o 54 procent na rekordních 13,2 milionu. Na světovém trhu smartphonů je LG třetí za společnostmi Samsung a Apple a jejími vlajkovými produkty jsou nyní přístroje G2 a G Pro.
V čistém vyjádření měla LG za čtvrtletí ztrátu 63,4 miliardy wonů v důsledku nepříznivého vývoje směnných kurzů. Před rokem její čistá ztráta dosáhla 478 miliard wonů, v minulém čtvrtletí ale firma vytvořila zisk 108,5 miliardy wonů.
Samsung Electronics vykázal minulý týden ve čtvrtém čtvrtletí první pokles zisku po zhruba dvou letech. Výsledky poškodily mimořádné náklady, ale i pomalejší růst prodeje chytrých telefonů a pokles marží kvůli silné konkurenci nových produktů Applu a dalších konkurentů.