V posledním kvartálu předešlého roku firma vydělala 2,9 miliardy dolarů.
Výsledky ale naznačují, že společnost se nadále potýká s tím, jak se vypořádat s rozdílem mezi sazbami za reklamu, která se objevuje v chytrých telefonech a v dalších mobilních zařízeních, a za reklamu v osobních počítačích.
Inzerentům se příliš nechce platit skoro stejné peníze za to, aby se k potenciálním zákazníkům dostali prostřednictvím menších displejů. Google ale upravoval svůj systém digitálního marketingu tak, že reklamní kampaně v mobilech a počítačích jsou navzájem propojené, poznamenala agentura AP.
Oproti předešlému roku klesla průměrná cena reklamy ve čtvrtém čtvrtletí o 11 procent. Tržby společnosti, které nezahrnují ztrátový byznys chytrých telefonů Motorola, stouply o 17 procent na 16,86 miliardy dolarů.
Za celý uplynulý rok stoupl čistý zisk firmy o pětinu na 12,9 miliardy USD.