Společnost, která nyní působí v Česku, na Slovensku a v Rusku, chce na jednom místě nabízet kolem 1000 ojetých aut. "Chceme se výrazně odlišit od konkurence stářím aut a počtem najetých kilometrů. Budeme nabízet v průměru mladší a méně ojetá vozidla. Během roku se chceme stát největším obchodníkem s ojetinami v zemi," uvedla generální ředitelka skupiny Karolína Topolová.
Pobočka AAA pro Budapešť sídlí v místě bývalého centra uzavřeného v průběhu světové finanční krize. Celková plocha je 25.000 metrů čtverečních. O zákazníky a vystavené vozy se bude starat přes 40 zaměstnanců. V Maďarsku společnost provozovala v letech 2006 až 2009 postupně až sedm poboček, většinu nemovitostí stále vlastní.
AAA bude v Maďarsku nabízet výkup vozů v hotovosti i mobilní výkup přímo na místě určeném zákazníkem. "To jsou služby, které jsou například v České republice již zcela běžné, ale v Maďarsku absolutně unikátní," podotkla Topolová. Firma rovněž nabídne prodej vozu na splátky nebo havarijní pojištění a povinné ručení.
"Hlavním marketingovým nástrojem při našem návratu na maďarský trh bude intenzivní televizní kampaň, která je v Maďarsku klíčovým médiem," dodala generální ředitelka.
AAA Auto Group loni prodala 56.648 vozů, což je meziroční zvýšení o desetinu a návrat k tempu růstu z předkrizového období. Nejsilněji rostoucím trhem bylo se 17,4 procenta meziročního zvýšení Rusko. Letos očekává AAA další růst prodejů s předběžným cílem téměř 62.000 prodaných aut.