Včetně nákladních aut a autobusů prodej vzrostl o 17,8 procenta na téměř 1,6 milionu. I zde růst výrazně zrychlil z lednových šesti procent. Ke slabšímu růstu prodeje v lednu přispěly oslavy nového lunárního roku, protože většina autosalonů zůstává o svátcích zavřená. Prodej komerčních vozů na počátku roku také bývá slabý, protože firmy v té době obvykle neinvestují.
V únoru se dařilo hlavně zahraničním značkám, v čele s Toyotou a Fordem. Prodej japonské Toyoty stoupl o 43,1 procenta a amerického Fordu o 67 procent. Naopak místní značky podle agentury Reuters zaznamenaly již šestý měsíc za sebou pokles podílu na trhu.
Za první dva měsíce roku se celkový prodej vozidel v Číně zvýšil o 11 procent. Svaz CAAM očekává, že v letošním roce prodej aut stoupne o osm až deset procent.
Za celý loňský rok prodej osobních aut v Číně vzrostl o 16 procent na 17,9 milionu. Včetně nákladních aut a autobusů byl loni prodej vyšší o 14 procent.