„O cestovní služby zájem stoupá, navíc jsou ziskovější než klasický prodej letenek. Proto budeme i letos rozšiřovat jejich nabídku,“ uvedla Litvinová. Zisk společnosti podle ní překročil 30 milionů korun, což je obdobné číslo, jaké společnost vykázala vloni.
Zatímco celý trh vloni kvůli dražším palivovým příplatkům rostl zhruba o dvě procenta, meziroční růst tržeb z prodaných letenek stoupl Asianě meziročně o 21 procent. Důvodem je dlouhodobý přesun prodejů od drobných prodejců ke společnostem s největším podílem na trhu, který podporuje i trend razantního růstu prodejů přes internet, ve kterém jsou rovněž silnější velké agentury.
On-line se totiž podle Litvinové prodala zhruba polovina všech leteckých dokladů, zatímco v roce 2012 šlo o necelou třetinu prodejů Asiany. Ta vloni prostřednictvím globálních rezervačních portálů Galileo a Amadeus prodala 150 tisíc letenek za 1,675 miliardy korun a zbytek připadl na smluvní lety a prodej prostřednictvím individuálních rezervačních systémů.
Největší konkurent Asiany - brněnská společnost Student Agency za letenky v loňském roce utržila 2,4 miliardy korun, což proti roku 2012 představuje šestiprocentní nárůst. Letuška na Českém trhu působí od počátku devadesátých let. Od roku 2012 vstoupila na Slovenský trh pod doménou Superletuska a loni pak spustila prodej letenek v Bulharsku na portálu Airmeti.