Zájem o vstup na americký trh mezi čínskými společnostmi v poslední době silně roste a o primární nabídku v USA má zájem rekordní počet firem, které chtějí co nejvíce vytěžit z růstu amerických trhů. Zájem je však o akcie těchto firem i ze strany amerických investorů, kteří doufají, že vydělají na prudkém růstu internetového trhu v Číně.
Společnost Weibo ale zatím neposkytla žádné bližší podrobnosti ohledně počtu akcií, které chce prodat, ani za jakou cenu. Uvedla jen, že od debutu v USA si slibuje zvýšení povědomí o značce a doufá, že se jí tak podaří udržet talenty.
Příjmy společnosti loni stouply trojnásobně a dosáhly 188,3 milionu dolarů (asi 3,7 miliardy Kč), čistá ztráta klesla na 38,1 milionu USD ze 102,5 milionu v předchozím roce. V prosinci měla firma 129,1 milionu aktivních uživatelů měsíčně a počet uživatelů, kteří jsou aktivní denně, vzrostl o 36 procent.
Skupina Alibaba se zaměřuje na elektronický obchod, tzv. e-commerce, a tento segment v Číně ovládá zhruba z 80 procent. Nabídka akcií by podle zdrojů mohla firmě přinést až 15 miliard USD a mohla by být největším vstupem internetové firmy na americkou burzu od primární nabídky Facebooku v roce 2012.