Společnost loni vyrobila 3165 autobusů, což je nejvíc vozidel v novodobé historii firmy, tedy za více než 25 let. V roce 2012 z výrobních linek sjelo 2773 autobusů. Celkem 93 vozidel směřovalo na export, nejvíce do Francie, Itálie a Německa.
Rekordní výrobu a objednávky ovlivnila zejména výrazná poptávka po vozidlech s končící emisní normou Euro 5. Na tomto výsledku se podílely zejména modely Crossway a Citelis.
Společnost loni investovala zhruba 153 milionů korun do zavádění nové emisní normy Euro 6, modernizace elektrické výbavy a zvýšení produktivity práce. První vozidla s Euro 6 představil loni v říjnu v Belgii a na konci roku dva vozy předal českým dopravcům.
Celá skupina CNHI, kam Iveco Bus včetně závodu v ČR patří, vykázala loni tržby 25,8 miliardy eur a čistý zisk 900 milionů eur, což jsou stejná čísla, jako v roce 2012.
Tradice firmy začala před 119 lety, kdy Josef Sodomka začal v Mýtě s výrobou karosérií. Od roku 1948 nesl podnik název Karosa a začal se orientovat převážně na výrobu autobusů. Vyráběl například legendární autobusy řady 706 RTO. Na Iveco Czech Republic se přejmenoval v roce 2006. Od zahájení výroby opustilo brány závodu 116.000 autobusů.
V podniku na konci minulého roku pracovalo 1961 kmenových zaměstnanců a 930 agenturních pracovníků. Asi další dvě tisícovky lidí pracují ve firmách, které Iveku dodávají díly.