Úřad budapešťského starosty 5. března oznámil, že podepsal kontrakt v hodnotě 27 miliard maďarských forintů (2,4 miliardy Kč) se španělským výrobcem tramvají CAF. Provozovatel hromadné dopravy v Budapešti (BKK) tehdy uvedl, že rozhodčí rada úřadu pro zadávání veřejných zakázek potvrdila, že nabídka Škody předložená v tendru byla neplatná. Nabídka Škody byla o čtyři miliardy HUF levnější.
CAF byl vyhlášen vítězem tendru loni v srpnu. Úřad však nařídil BKK nabídku od Škody přehodnotit. BKK však znovu prohlásil CAF vítězem tendru na konci loňského roku. Škoda se pak v lednu znovu odvolala. První tramvaj by měla Budapešť získat na podzim 2015.
Maďarsko patří ke klíčovým trhům Škody. Od roku 2007 tam firma dodala elektrovýzbroj pro metro v Budapešti, trolejbusy pro Debrecín, Budapešť a Szeged. Celková hodnota uzavřených kontraktů dosahuje 3,5 miliardy korun. Letos v lednu dodala také první z 31 nízkopodlažních vozů do maďarského Miškovce.