"Nárůst tržeb a v důsledku i zisku ovlivnila hlavně prodlužující se průměrná délka pobytu, hlavně u hostů, kteří přijeli na komplexní lázeňskou péči," uvedl Jahn. Průměrná délka pobytu z předloňských 6,8 dne stoupla na 10,5 dne. Na komplexní lázeňskou péči přijelo loni do hotelů Imperialu 15.130 hostů, o necelých 200 méně než v roce 2012. Celkem využilo služeb hotelů Imperial 22.568 hostů
Podle Jahna je také stabilní složení hostů. Služeb společnosti využívají nejčastěji hosté z rusky mluvících zemí, dále pak Němci, hosté z Česka, roste i například počet Italů. "Pokles českých hostů, kteří k nám jezdili na komplexní lázeňskou péči od pojišťoven, se v posledních letech podařilo částečně nahradit klientelou samoplátců. Pokud by pojišťovny opět začaly více posílat lidi do lázní, určitě bychom to uvítali," dodal Jahn. Čeští klienti tvoří nyní jen necelých deset procent hostů.
Imperial pokračoval i v investicích, v letošním roce například byla dokončena rekonstrukce kuchyně, výtahů a pokojů v 6. a 7. patře hotelu Blue House Resortu Sanssouci za 27 milionů korun nebo poslední etapa rekonstrukce 1. až 6. patra hotelu Imperial. Od roku 2001 Imperial investoval do svých hotelů 890 milionů korun.
Skupinu Imperial tvoří akciová společnost Imperial Karlovy Vary a Imperial nemovitostní, uzavřený investiční fond. Imperial patří mezi pět největších poskytovatelů lázeňských služeb v Česku. Výjimečné postavení má i v Karlových Varech, kde je největším odběratelem léčebné termominerální vody s podílem 17,9 procenta celkové spotřeby.