Prvním typem pro Ústí nad Labem bude velkokapacitní kloubový trolejbus typu Škoda 27 Tr, škoda jich vyrobí deset. Druhý patnáctimetrový trolejbus Škoda 28 Tr vyrobí v šestnáctikusové sérii. "U typu 27 Tr bude ústecký dopravní podnik prvním českým provozovatelem kloubových trolejbusů se střední hnací nápravou. Důvodem této inovace je provoz v náročném kopcovitém terénu, zejména v zimních měsících," řek Kapr.
Podnik už do Ústí nad Labem dodal v roce 2006 šest kloubových trolejbusů 25 Tr a v roce 2011 dva vozy 28 Tr. Ústecký dopravní podnik provozuje přes 60 trolejbusů Škoda.
S Městským dopravním podnikem Opava podepsala Škodovka kontrakt na sedm trolejbusů 26 Tr za 70 milionů korun. "První vozidlo do Opavy dodáme v srpnu 2014, poslední do konce roku 2015," uvedl Kapr. Park MHD v Opavě posílí dvanáctimetrové trolejbusy Škoda 26 Tr. Šest stejných trolejbusů vyrobila Škodovka pro Opavu v roce 2010.
Kromě Ústí nad Labem a Opavy jezdí škodovácké trolejbusy v 11 městech ČR, například v Českých Budějovicích, Hradci Králové a Brně.
Škoda Electric plánuje letos rekordních šest miliard korun tržeb, loni utržila 3,4 miliardy. Zajistí to zejména ztrojnásobení produkce trolejbusů. Podnik s 800 zaměstnanci jich letos vyrobí téměř 300. Kvůli tomu výrazně rozšířil výrobu z jedné na dvě výrobní linky, nabral 150 lidí a začal pracovat ve třech směnách.