Nejvíce společnost prodala v Česku, kde zvýšila odbyt o 17,5 procenta na 10.058 aut, největší nárůst, o 22 procent na 595 vozů, pak zaznamenala v Rusku. Na Slovensku centra AAA zvýšila prodej o 13 procent na 3875 aut. Ještě před oficiálním zahájením prodeje v Maďarsku prodala tamní obnovená pobočka AAA 121 vozů.
"Naše výkonnost na klíčovém českém trhu byla v celém prvním čtvrtletí vynikající a pokračoval tak trend nejlepších výsledků od světové ekonomické krize," uvedla generální ředitelka Karolína Topolová.
Skupina se v únoru vrátila do Maďarska a v nejbližší době uvede na trh nový segment prodeje luxusních automobilů Mototechna Premium. AAA Auto působí na trhu 22 let. Loni prodala 56.648 aut. Skupina letos otevře v Česku nové pobočky v Mladé Boleslavi a ve Znojmě a zvýší tak jejich celkový počet ve čtyřech zemích na nejméně 35.