Pro příští jízdní řád platný od 14. prosince počítá dopravce s využitím nynějších pěti elektrických jednotek Stadler Flirt, uvedla Lipovská s tím, že pro uvažovaný provoz je jejich počet dostačující. Rozšiřování flotily železničních vozidel by podle ní přicházelo v úvahu tehdy, pokud by se měl počet spojů na Slovensku ještě zvýšit.
V provozu na slovenském území předpokládá Leo Express spolupráci se slovenskými drahami (Železničná společnosť Slovensko ZSSK). Pokud by ale jednání s tamním státním dopravcem nevyšly, je Leo Express ochoten provozovat spoje na své komerční riziko, uvedl majitel dopravce Leoš Novotný.
Podle něj se na trase mezi Prahou a Košicemi ročně pohybuje více než půl milionu cestujících. Současná nabídka spojení je prý slabá, v čemž společnost vidí zajímavou příležitost. Konkrétní odjezdové časy černých vlaků jsou dosud v jednání se správci železniční infrastruktury v Česku i na Slovensku.
Kromě Leo Expressu oznámil v pondělí další rozšiřování služeb na sousedním Slovensku další tuzemský soukromý dopravce - RegioJet patřící do skupiny Student Agency. Ten se od prosince chystá na provoz linky z Bratislavy do Košic přes Žilinu. Od roku 2012 provozují žluté vlaky RegioJetu na Slovensku dotované spojení mezi Bratislavou a Komárnem.