Zatímco v prvním čtvrtletí uplynulého finančního roku končícího v únoru klesly tržby meziročně o devět procent, v posledním čtvrtletí již obrat rostl o 0,6 procenta. "V České republice pokračovala společnost ve zlepšování nabídky pro zákazníky, která se odrazila ve výsledcích ke konci finančního roku," uvedl řetězec. V celé Evropě Tesco loni vykázalo pokles tržeb o 3,5 procenta.
Tesco pokračovalo v investicích do svých obchodů, když upravilo a zlepšilo přes 70 prodejen. Ve více než 50 prodejnách výrazně zvětšilo prostor věnovaný módní značce F&F. Řetězec také dál rozvíjel službu nákupu přes internet Tesco potraviny online.
Tesco změnilo nabídku i vystavení zboží ve všech středně velkých hypermarketech a velké části supermarketů. Na trh uvedlo přibližně šest set nových nebo inovovaných produktů prodávaných pod vlastní značkou, uvedl generální ředitel společnosti Tesco Česká republika David Morris.
Tesco vstoupilo na český trh v roce 1996. V současné době zde provozuje 232 obchodů, 19 čerpacích stanic a sedm obchodních center. Se 14.000 zaměstnanci patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku.