Z celkového počtu 2,416.028 prodaných vozů se jich v Číně prodalo 40 procent a GM zde dosáhla svého čtvrtletního rekordu více než 919.000 automobilů. Odbyt na čínském trhu meziročně vzrostl o 12,6 procenta. Mírně se zvýšil i odbyt vozů GM v Evropě.
V Severní Americe prodej vozů GM klesl o 2,1 procenta. V regionu Jižní Ameriky se projevil vliv silného kurzu dolaru, což srazilo tamní prodej o 10,1 procenta.
Na severoamerickém trhu mohl prodej GM podkopat vznikající skandál kolem svolávání téměř tří milionů jejích vozů do servisů kvůli závadě, která způsobila za poslední desetiletí nejméně 13 úmrtí. Spojené státy navíc zažily nezvykle tvrdou zimu, která snížila zájem o nákupy automobilů.
Podíl GM na globálním trhu klesl v prvních třech měsících roku na 11,1 procenta z 11,3 procenta na konci prvního čtvrtletí loňského roku. GM se v posledních letech přetahuje s japonskou Toyotou o pozici největšího prodejce automobilů na světě a loni skončila s 9,7 milionu prodaných vozů druhá. Na americkou firmu se ale těsně dotáhla německá skupina Volkswagen.