Základem kampaně je série televizních spotů, které tvoří samostatné příběhy spojené ústředními postavami. Tou hlavní je cizí bankéř Gigi, kterého provázejí dva věrní pomocníci - hubeňour Netto a tlouštík Brutto. Trojice s nadsázkou a humorem ukazuje život zahraničních bankéřů v Česku, kteří zde vybírají absurdní bankovní poplatky a díky tomu mohou posílat úžasné zisky ve formě dividend svým zahraničním vlastníkům.
„Lidé často zbytečně platí za běžné služby, které mohou mít zadarmo. Jako ryze česká banka se proti tomu vymezujeme razantním A DOST s následným „vyfičením“ bankovních zlořádů provázeným tradičním zvoláním FÍÍÍJOO. Společně s tím komunikujeme naše hlavní benefity, primárně nulové bankovní poplatky. Věříme, že kampaň zaujme a osloví další dosud nerozhodnuté potenciální klienty,“ přibližuje koncept kampaně Jiří Vodička, ředitel pro strategii a marketing Fio banky.
Jarní reklamní kampaň Fio banky poběží v televizi a na internetu od 23. dubna do konce května. Postupně se nám představí účty Fio banky s běžnými službami zdarma, hypotéka bez poplatků a podnikatelský úvěr bez sankcí za předčasné splacení. Autorem kreativního konceptu je agentura AG Geronimo, režie a zároveň ztvárnění hlavní role se ujal Jakub Kohák. Producentem kampaně je Savage a mediální prostor zajišťuje mediální agentura Médea.