LG je druhým největším výrobcem televizorů na světě po domácím konkurentovi Samsung. Společnost se potýká se všeobecně slabou poptávkou po televizorech. Vzdorovat se jí snaží tím, že zvyšuje výrobu špičkových výrobků jako televizory s ultra vysokým rozlišením (UHD). Podle analytiků ale rozšiřování tohoto formátu zpomaluje nedostatek obsahu v UHD kvalitě.
Analytici v průzkumu agentury Reuters v průměru předpokládali, že provozní zisk LG bude za první tři měsíce roku dosahovat 279 miliardy wonů.
Divize televizorů díky nižším nákladům zaznamenala zisk 240 miliard wonů oproti zisku 11 miliard wonů před rokem. Divize mobilních zařízení se ale oproti stejnému období loni propadla do ztráty devět miliard wonů, a to i přesto, že dodávky chytrých mobilů se zvýšily skoro o pětinu. Firma to vysvětlila horšími podmínkami na domácím trhu a pokračujícím poklesem cen.