"Od začátku roku se nám daří zvyšovat prodané náklady a příjmy klíčových titulů. Ukázalo se, že změny, které přišly spolu s příchodem Jaroslava Plesla do pozice šéfredaktora Týdne a Daniela Köppla do funkce ředitele redakcí, mohou posunout naši mediální skupinu dál," uvedl Jaromír Soukup, předseda představenstva vydavatelské skupiny Empresa Media.
Podle Köppla má Empresa Media výhodu v portfoliu vydávaných titulů i ve vzájemné spolupráci redakčních týmů. "Na rozdíl od řady ostatních mediálních koncernů se nám od začátku roku daří i v akvizici inzerce - za první čtvrtletí vzrostly naše příjmy podle monitoringu Admosphere o téměř 40 procent," řekl při jmenování do funkce Köppl.
Köppl zahájil profesní kariéru ve výzkumné agentuře Opinion Window, ze které pak přešel do vydavatelství Strategie. Od roku 2000 pracoval ve vydavatelství Economia, kde měl v závěru svého působení na starosti téměř dvacítku odborných titulů. V roce 2013 začal ve vydavatelství Empresa Media řídit magazín MarketingSalesMedia. V únoru letošního roku byl jmenován do pozice ředitele redakcí.
Skupina Empresa Media je vydavatelem tiskových titulů Týden, Instinkt, Sedmička, MarketingSalesMedia, Top Dívky, Animáček nebo Popcorn a jejich on-linových verzí. Současně je i dodavatelem zpravodajského obsahu pro třetí největší komerční televizní stanici na českém trhu, TV Barrandov.