Do výsledků společnost nezapočítává počty klientů virtuálních operátorů, kteří působí v její síti. Podíl lukrativnějších tarifních zákazníků se za 12 měsíců zvýšil o 4,4 procentního bodu na 60,5 procenta.
Podle dřívějšího vyjádření generálního ředitele Baleše Šarmy se chce operátor v boji o zákazníka zaměřit na to základní, tedy na síť, služby a uživatele. "Chceme zákazníkům nabízet větší přidanou hodnotu a být jejich poradcem," řekl ČTK. Jako příklad uvedl spuštění služby Turbo Internet, která rychlým internetem 3G a LTE pokrývá 58 území ČR.
Konkurenční T-Mobile v 1. čtvrtletí meziročně zvýšil počet mobilních zákazníků, včetně klientů virtuálních operátorů, o 442.000 na 5,912 milionu. Telefónica oznámila růst o 17.000 na 5,065 milionu klientů.
Vodafone Czech Republic je od roku 2005 součástí Vodafone Group, která získala 100procentní podíl českého operátora od kanadské TIW.