SABMiller vytvořil za rok do konce března zisk před zdaněním, splátkou úroků a odpisy (EBITDA) ve výši 6,45 miliardy dolarů (130 miliard Kč). Čisté výnosy se snížily o jedno procento na 26,7 miliardy USD. Analytici podle agentury Reuters v průměru čekali zisk 6,4 miliardy dolarů a tržby 26,9 miliardy USD.
Skupina dnes rovněž oznámila nový program snižování nákladů. Do roku 2018 chce s jeho pomocí ušetřit 500 milionů dolarů ročně.
SABMiller uvedl, že o zhruba 400 milionů USD zisk snížil pokles hodnoty australského dolaru, jihoafrického randu a kolumbijského pesa k americkému dolaru. Skupina již dříve oznámila, že celoroční odbyt jí stoupl o dvě procenta, z toho prodej ležáků se zvýšil o procento a odbyt limonád posílil o pět procent. Na českém trhu klesl prodej ležáků skupiny o čtyři procenta.
SABMiller je druhým největším producentem piva na světě se světově známými značkami Miller Lite, Grolsch nebo Peroni. Skupina, jejíž akcie se obchodují v Londýně a Johannesburgu, začala z jihoafrických počátků expandovat ke konci 90. let, kdy koupila Prazdroj, a v současnosti jí patří přes 200 značek.
Vedle Plzeňského Prazdroje a jeho značek Pilsner Urquell, Gambrinus, Velkopopovický Kozel a Radegast vlastní SABMiller například i slovenské pivovary Šariš a Topvar.