Výroba na Slovensku by měla být součástí nové strategie. V západní Evropě jsou náklady na výrobu vysoké, proto se automobilka snaží vyrábět v regionu pouze dražší, luxusnější modely a výrobu malých vozů určených pro masové trhy přesunout do jiných regionů.
"V příštích týdnech zahájí technické práce na novém modelu Citroënu, bude to ve východní Evropě, v Trnavě," řekl jeden ze zdrojů. Dva další zdroje blízké automobilce potvrdily, že bylo rozhodnuto o výrobě C3 na Slovensku, kde firma již nyní vyrábí víceúčelový vůz C3 Picasso a Peugeot 208.
Mluvčí PSA zprávu odmítl potvrdit s tím, že firma nikdy nezveřejňuje své plány v předstihu. Prohlásil, že PSA v rámci dohody podepsané s odbory v loňském roce slíbila zachovat továrny ve Francii.
Generální ředitel PSA Carlos Tavares i jeho předchůdce Philippe Varin několikrát zopakovali, že není dlouhodobě schůdné vyrábět malé vozy pro masové trhy ve Francii, protože silná konkurence na trhu těchto vozů znamená, že ceny musí být nízké, a není možné tak pokrýt náklady na jejich výrobu.
V současnosti se model C3 určený pro evropské trhy vyrábí v závodě v Poissy blízko Paříže, spolu s prémiovým modelem DS3. Tavares má závod navštívit v pátek.