Podle původního předpokladu města a DPP byla ztráta za rok 2013 odhadována až na půl miliardy. "Ta skutečnost je lepší asi o 140 milionů. Je to výsledek, který jsem vzal na vědomí. Nejsem z něj nijak nadšený, ani zklamaný. Za dva tři měsíce loňského roku, co jsem byl ve funkci, tak se moc dělat nedalo," řekl ČTK generální ředitel DPP Jaroslav Ďuriš. Podnik finančně tížily například smlouva na dodávky tramvají od firmy Škoda Transportation a dostavba úseku trasy metra A z Dejvické do Motola.
Celkové tržby podniku loni vrostly o 130 milionů korun na 16,2 miliardy korun. Tržby za prodej jízdného klesly o 35 milionů korun na 4,2 miliardy korun. Ceny jízdného v MHD jsou od roku 2008 stejné.
Podnik loni investoval zhruba 7,9 miliardy korun. "Velkou část finančních prostředků jsme využili na obnovu a modernizaci vozových parků," píše se ve výroční zprávě. Za tramvaje loni DPP zaplatil zhruba 2,2 miliardy a za asi 189 milionů nakoupil autobusy. Další peníze pak šly na obnovu tramvajových tratí.
DPP je největší městskou firmou. Podle výroční zprávy k 31. prosinci 2013 zaměstnával 10.606 lidí. Vlastní 730 vozů metra, 936 tramvají a 1230 autobusů.