Automobilka v roce 2013 vyrobila 185.000 vozů, hlavními trhy byly Británie, Francie, Nizozemí, Itálie a Německo. Letos očekává nárůst produkce, a hledá proto stovky zaměstnanců. Firma už dříve uvedla, že kvůli očekávanému zájmu o nové modely hodlá do konce léta obsadit 700 pracovních pozic, převážně dělnických.
"V roce 2013 pro nás byla nejdůležitější příprava na zavedení výroby nových modelů. Kvůli tomu přesáhly naše investice 16 miliard korun, což představuje největší roční investici od zahájení výroby v roce 2005. Loni jsme také začali s náborovými aktivitami a zároveň s důkladným tréninkem stovek zaměstnanců, přičemž v obou činnostech stále pokračujeme," uvedl viceprezident TPCA Patrice Le Guyader.
Sériovou výrobu nové generace vozů Toyota Aygo, Peugeot 108 a Citroën C1 firma oficiálně zahájila koncem května. Navzdory podmínkám na evropském trhu s automobily, které jsou stále nepříznivé, chce letos vyrobit přes 210.000 aut, což je ve srovnání s předchozím rokem o 14 procent více. "Toto očekávání by mělo firmu na podzim přivést k dřívější organizaci práce, kdy budeme pracovat na dvě směny se třemi týmy a mít šest pracovních dní," dodal Le Guyader.
V japonsko-francouzské automobilce pracuje přes 3000 lidí, průměrná mzda na dělnických pozicích se pohybuje kolem 30.000 korun. V Ovčárech u Kolína firma vyrábí minivozy od roku 2005. Od té doby do loňska dodala na trh 2,33 milionu aut, z toho 765.862 vozů Aygo, 799.033 Peugeot 107 a 764.289 Citroën C1.