Každý byznys je něčím specifický a vyžaduje řešení na míru. Čím je zvláštní ten váš?
Maloobchodní prodej nábytku, ve kterém působí KIKA, je specifický hlavně tím, že se do značné míry jedná o zakázkovou výrobu. To samozřejmě klade velké nároky na kvalitu našich prodavačů, kteří musí umět odhadnout přání a představy zákazníka.
Vodafone je kromě České republiky dodavatelem komunikačních služeb pro pobočky KIKA i v ostatních zemích. Šlo ve vašem případě o doporučení ze strany centrály, nebo jste se pro něj rozhodli sami?
Dodavatelé služeb u nás vždy prochází výběrovým řízením a vybíráme toho, kdo nám předloží nejvýhodnější nabídku. Vodafone jsme si tedy u nás v České republice vybrali sami, protože přišel s nejlepší nabídkou.
V Čechách a na Slovensku máte jedenáct poboček. Rozlišujete je nějak z hlediska telekomunikačních služeb?
Pobočky jsou především prodejny, zatímco centrála zajišťuje veškeré procesy potřebné pro chod společnosti. Už z toho vyplývá, že například na datové služby klade provoz centrály daleko větší nároky. Ovšem i na pobočkách plánujeme kompletní pokrytí prostřednictvím wi-fi. Naši zaměstnanci tak budou mít přímo na prodejní ploše možnost aktivně nahlížet do našich informačních systémů a nabízet zákazníkům zboží z on-line katalogů prostřednictvím tabletů.
Jak hodnotíte službu One Single Contact, která vám zajišťuje neustálý kontakt s jednou osobou na straně Vodafone?
Mít jednu osobu, která se o vás osobně stará, je samozřejmě velká výhoda. Nejen v tom, že má perfektní přehled o situaci ve firmě, ale také nám přináší návrhy nových služeb a řešení. Zhruba jednou za měsíc dostáváme informace o tom, co se děje nového v komunikačním světě, co by pro nás mohlo být zajímavé a jak by nám to mohlo pomoct.
Prostřednictvím Vodafonu jste realizovali i SMS kampaň. Byla úspěšná?
Kampaně jsme realizovali už dvě s tím, že rozesílka zpráv proběhla i na Slovensku. Pomohlo nám, že jsme mohli oslovit vytipované zákazníky vybrané podle regionů, věku a dalších parametrů. Mohli jsme tak naši nabídku přesně zamířit regionálně i demograficky. V porovnání s jinými kupónovými akcemi je SMS kampaň nadprůměrně úspěšná a to až třikrát.
Nemáte pocit, že by Vodafone v oblasti služeb velkým firemním zákazníkům zaostával?
Nemám. Jak jsem říkal, na poskytovatele služeb pořádáme výběrová řízení a máme tedy k dispozici porovnání nabídek všech operátorů. Vodafone z nich vychází jako nejlepší a navíc máme přidanou hodnotu v podobě našeho osobního konzultanta u Vodafonu. Ten funguje na sto procent.
Více o individuálním telekomunikačním řešení na www.vodafone.cz/onenet