Užíváme si péče vlastního obchodníka

26.06.2014 | , Vodafone
Komerční sdělení


perex-img Zdroj: Finance.cz

Možná jejich oblečení máte dnes na sobě. Společnost LPP Retail Czech Republic nabízí módu hned pěti značek, z nichž na dospělé míří především Reserved a Mohito. Své produkty distribuují zejména prostřednictvím vlastních značkových prodejen, které jsou obvykle umístěny v nákupních centrech, a proto potřebují být všichni stále ve spojení. „OneNet je naším spolehlivým partnerem ve světě mobilních komunikací už pět let,“ pochvaluje si office manažerka Jana Matysová.

Jak se vlastně společnost LPP ocitla v České republice?

LPP Retail Czech Republic je dceřinou společností LPP SA, která se zabývá navrhováním, výrobou a distribucí oblečení. První obchod pod značkou Reserved otevřela mateřská společnost v roce 2000, za rok jich už měla čtyřiadvacet. Dnes prodává své výrobky pod značkami Reserved, Cropp, House, Mohito a Sinsay ve více než jedenácti stech obchodech na území dvanácti zemí střední a východní Evropy. V Česku provozuje více než 65 prodejen.

Jak došlo k vaší spolupráci s Vodafonem?

Před více než čtyřmi lety jsme oslovili Vodafone, aby nám předložil nabídku na poskytování mobilních služeb. Důvod byl jasný – úspora nákladů. Vodafone nám tehdy nabídl OneNet a teprve tehdy jsme pochopili, že přechodem k novému operátorovi můžeme nejenom ušetřit, ale dostat i péči, kterou bychom jinde neměli.

Co se pod zmiňovanou péčí skrývá?

K řešení OneNet jsme dostali i svého vlastního obchodníka, na něhož se můžeme kdykoliv obrátit. Už jen nerada vzpomínám na dobu, kdy jsem se musela složitě provolávat k živému operátorovi a tomu pokaždé znovu a znovu vysvětlovat, z jaké firmy jsem, které služby využíváme a co potřebujeme. 

Jak řešíte v rámci firmy hlasové služby?

Nepoužíváme v prodejnách ani v kancelářích pevné linky, všichni jsou na mobilu. Proto je pro nás důležité, abychom si v rámci privátní sítě volali za co nejnižší ceny. Vodafone byl jediný, kdo nám hned na začátku nabídl bez jakýchkoliv licitací volání mezi sebou zdarma. Díky bezplatným hovorům se prodavači nebojí v případě problémů kdykoliv ozvat, pokud si nevědí rady s reklamacemi nebo příjmem zboží. Zároveň jsou prodejny neustále v kontaktu s přidělenými regionálními manažery a mohou řešit každodenní provozní záležitosti Jelikož členové vedení české pobočky jsou s mateřskou společností sídlící v zahraničí v neustálém kontaktu, byly dohodnuty také zvýhodněné ceny volání do zahraničí. 

Využíváte i datové služby?

Pro naši společnost je datové připojení velmi důležité. Vodafone nám poskytuje jak pevné datové připojení pro centrálu, tak mobilní internet pro regionální manažery, kteří neustále objíždějí prodejny a potřebují mít svou kancelář v mobilu.

Využíváte možnost objednat si v rámci smlouvy nějaká koncová zařízení?

Pravidelně si objednáváme mobilní telefony, takže udržujeme svůj mobilní park stále moderní a funkční. Pro prodejny, které nepracují s daty, jsou dostačující klasické typy telefonů, pro lidi, kteří potřebují mít ve svém telefonu přenosnou kancelář, objednáváme chytré telefony.

Více o individuálním telekomunikačním řešení na www.vodafone.cz/onenet

 

Autor článku

Reklamní sdělení  

Články ze sekce: Komerční sdělení