Chomutovský závod by se měl stát jedním z klíčových center společnosti. Do Chomutova už firma přestěhovala výrobu filtračních komponentů pro úpravu vzduchu do pneumatických systémů z Rakouska, z Finska a Nizozemska přesunula výrobu filtračních náplní do hydraulických filtrů. Nyní stěhuje výrobu pneumatických válců ze Švédska a ze Švýcarska bude do Chomutova přemístěna výroba zařízení pro kontrolu průtoků vzduchu. Na podzim firma plánuje přesun výroby komponent pro elektromotory.
Do jara příštího roku by tak mělo najít práci dalších 70 lidí, teď jich zaměstnává 480. Podle jednatele společnosti Tomáše Pařízka se ale potýká s nedostatkem inženýrů kvality, procesních inženýrů a dalších specialistů. "Český trh je malý a problém je i neochota stěhovat se za prací, je málo kvalifikovaných inženýrů s určitou specializací. Personální agentury nám tak neustále nabízí víceméně pořád ty samé lidi. V rámci republiky je malá dynamika, málokdo se sbalí a přestěhuje do Chomutova, i když mu tady nabízíme dobrou práci a kvalitní zázemí," uvedl Pařízek.
Společnost chce v následujících třech letech zdvojnásobit obrat chomutovského závodu. Do zvětšení oblasti centrální logistiky a s tím spojená vylepšení investuje 20 milionů korun. Společnost se zároveň zavázala investovat dalších víc než 70 milionů korun, minimálně 60 milionů půjde do strojního zařízení. Kvůli vysokým investicím firma požádala ministerstvo průmyslu a obchodu o investiční pobídky.
S mírou nezaměstnanosti 11,4 procenta je Chomutovsko jedenáctým okresem s nejvyšší nezaměstnaností v zemi. Na začátku června hledalo v regionu práci 10.089 lidí, pro které měly úřady jen 414 volných míst.
Společnost Parker Hannifin ve 48 zemích zaměstnává přes 60.000 lidí. V České republice působí od roku 1991, výrobu rozjela v roce 1994 v Sadské, o dva roky později otevřela závod v Chomutově. V Sadské, kde zaměstnává 500 lidí, vyrábí těsnění pro značky Airbus, Bosch nebo TRW. V chomutovské pobočce připravuje součástky pro Volvo, Daimler, Iveco nebo John Deere.