Operátor se v rámci své nové obchodní strategie rozhodl začlenit Gorila Mobil přímo do nabídky O2. Gorila Mobil působil jako přeprodejce služeb (tzv. branded reseller). To znamená, že zákazníci mají uzavřenu smlouvu s O2 a stávající smluvní podmínky pro ně tak zůstanou v platnosti. Zákazníci budou dále využívat kanály zákaznické péče, na něž jsou zvyklí.
Gorila mobil vsadil na zaměření na mladé lidi, internet v mobilu, neformální přístup a originální komunikaci. Zakladateli společnosti byli Lukáš Janoušek, Roman Nováček, Pavel Turek a Petr Staněk.
"Oceňujeme, co se týmu Gorila mobil podařilo za tak krátkou dobu vybudovat, a věříme, že toto je pouze začátek úspěšné spolupráce na dalších projektech," uvedl generální ředitel O2 Tomáš Budník.
Na trhu působí kolem 60 virtuálních operátorů s celkovým podílem kolem pěti procent. V síti O2 přitom působí největší z nich, Blesk Mobil, dále Tesco Mobile a Mobil ČEZ. O2 měla v prvním čtvrtletí 5,07 milionu mobilních zákazníků.
jsa rot