Příjmy za tři měsíce do konce června klesly o čtyři procenta na 1,08 miliardy USD (21,8 miliardy Kč). Po odečtení provizí se snížily o tři procenta na 1,04 miliardy USD. Analytici očekávali příjmy po odečtení provizí 1,09 miliardy USD.
Příjmy ze zobrazovací reklamy se snížily o osm procent na 436 milionů dolarů. Průměrná cena za reklamu klesla o 24 procent.
Slabé výsledky Yahoo však zastínila pozitivní zpráva o dohodě s čínskou Alibaba Group, ve které Yahoo drží podíl 24 procent. Yahoo uvedla, že se dohodla s čínskou firmou, že prodá v rámci primární nabídky Alibaby koncem letošního roku méně akcií, než se doposud čekalo. Alibaba souhlasila se snížením prodeje akcií na 140 milionů z původních 208 milionů. Alibaba chystá nabídku na newyorské akciové burze a nabídka čínské firmy má být největší primární nabídkou v technologickém sektoru v USA, napsaly agentury AP a Reuters.
Ve třetím čtvrtletí Yahoo očekává celkové příjmy v rozmezí od 1,06 miliardy do 1,1 miliardy USD a bez provizí v rozmezí 1,02 miliardy až 1,06 miliardy USD. To je o něco méně, než čekají analytici. Podle jejich prognózy mají příjmy bez provizí činit 1,1 miliardy USD.