Čisté tržby při stálých směnných kurzech se za tři měsíce do června zvýšily o 13 procent na 4,1 miliardy SEK.
Tržby z činnosti na trhu nezpoplatněného televizního vysílání v České republice ale o 17 procent klesly. Podle firmy to odráží vysokou úroveň růstu v loňském roce, ale rovněž menší divácký podíl a vysoce konkurenční tržní prostředí.
Pokles tržeb v tuzemsku se podepsal i na celkově nižších tržbách firmy v tomto segmentu na rozvíjejících trzích, i když pokles částečně zmírnil pokračující růst v Pobaltí a v Bulharsku.
Podíl MTG na sledovanosti ve věkové kategorii 15 až 54 let na českém trhu nezpoplatněných televizních kanálů ve druhém čtvrtletí klesl na 34,4 procenta z 35,9 procenta ve stejném období loni. Oproti začátku letošního roku byl ale vyšší, uvedla firma. Společnost do tohoto podílu nezapočítává televizní stanice, které nevysílají reklamu, tedy například veřejnoprávní média.