Dělníci budou na nadjezdu na 47,9. kilometru montovat tři mostní nosníky a každý z nich si vyžádá jednu uzavírku. Každá uzavírka potrvá přibližně hodinu, první začala ve 22:00. Stejně jako minulý víkend se nejdříve zastavila doprava ve směru na Brno a po půlhodině přestanou jezdit auta i na Prahu. "Načasování máme jasné a tím se řídíme," řekla ČTK Štočková.
Další uzavírka je naplánována na 1:00 a poslední v 6:30. Ve směru na Brno vede objížďka přes Divišov a Vlašim, v opačném směru auta jezdí přes Zbizuby, Uhlířské Janovice a Sázavu.
Stavbaři měli minulý víkend potíže při instalaci prvního nosníku, zbylé dva díly už usadili mnohem rychleji. Zádrhel se objevil hned na začátku, protože nosník byl na místo dopraven později, než bylo plánováno. Druhý problém byl při uvolňování nákladu a třetí vznikl při osazování do mostních závěrů.
Už během loňského léta byla dálnice opakovaně uzavřena kvůli demolici mostů, které překážely plánovanému rozšíření vozovky. Stavební práce si tehdy vynutily noční uzavírky, které se ale kvůli komplikacím v několika případech o několik hodin prodloužily. Nejvytíženější tuzemská dálnice je zhruba deset let za svojí životností. Celá oprava mezi Mirošovicemi na 21. kilometru a Kývalkou na 182. kilometru by podle odhadů mohla stát 14 miliard korun.