Stavbaři na nadjezdu na 47,9. kilometru montovali tři mostní nosníky, každý z nich si vyžádal jednu uzavírku. První uzavírka začala ve 22:00, druhá kolem 1:00 a třetí v 6:30. Doprava byla pokaždé nejdříve zastavena ve směru na Brno a po půlhodině se přestalo jezdit i na Prahu. Auta nad 12 tun musela po dobu uzavírek počkat na dálnici, pro ostatní řidiče byly připraveny objízdné trasy. Usazování prvního nosníku provázely menší komplikace a práce se asi o deset minut prodloužily, další usazování už podle Ivana Čásenského, který na místě zajišťoval stavební dozor, probíhaly hladce. Potíže nenastaly podle mluvčího středočeské policie Pavla Tuxy ani na objízdných trasách.
Stejné práce stavbaři prováděli na dálnici D1 na Benešovsku už minulý týden, jen o pět kilometrů dál směrem na Brno. I tehdy se mírně zkomplikovala instalace prvního nosníku, zbylé dva díly už usadili mnohem rychleji.
Už během loňského léta byla dálnice opakovaně uzavřena kvůli demolici mostů, které překážely plánovanému rozšíření vozovky. Stavební práce si tehdy vynutily noční uzavírky, které se ale kvůli komplikacím v několika případech o několik hodin prodloužily. Nejvytíženější tuzemská dálnice je zhruba deset let za svojí životností. Celá oprava mezi Mirošovicemi na 21. kilometru a Kývalkou na 182. kilometru by podle odhadů mohla stát 14 miliard korun.