Firma loni zažila dosud nejúspěšnější rok na českém trhu, když zvýšila prodej o sedm procent na 16.239 vozů. Mimo jiné dodala 290 vozů České poště. Nejúspěšnějšími modely byly i30, ix20, které vedly prodejní žebříčky ve svých kategoriích. Třetí nejprodávanější byla manažerská i40. Hyundai loni skončil v prodejích druhý za domácí Škodou, letos v pololetí mu patřilo třetí místo za Škodou a VW.
Loni také Hyundai Motor Czech dokončil modernizaci prodejních míst obchodních partnerů. S některými prodejci firma ukončila spolupráci a na konci roku jich měla 62. V příštích třech až pěti letech plánuje zvýšení počtu partnerů na 85. Letos firma změnila partnerské smlouvy a vydala etický kodex, na který část prodejců odmítla přistoupit kvůli nereálným prodejním cílům a vysokým sankcím.
Hyundai Motor Czech prodává z velké části modely vyráběné v tuzemském závodu v Nošovicích a v tureckém Izmitu. Loni zaměstnával 69 lidí, což je o 11 více, než o rok dříve. Mzdové náklady se zvýšily téměř o 12 milionů na 82,2 milionu korun.