K růstu přispěl také mimořádný zisk 15 miliard JPY z prodeje závodu v Japonsku. Analytici dotazovaní agenturou Reuters očekávali v průměru provozní zisk pouze 16,6 miliardy jenů. Tržby se za tři měsíce do konce června zvýšily o 5,8 procenta na 1,8 bilionu JPY. Čistý zisk pak prudce vzrostl na 26,8 miliardy JPY z loňských 3,1 miliardy JPY.
Televizní divize vykázala provozní zisk 7,7 miliardy JPY. Divize chytrých telefonů však hospodařila s provozní ztrátou 2,7 miliardy JPY kvůli silné konkurenci na domácím, japonském trhu, kde má dominantní postavení iPhone firmy Apple.
Sony potvrdila, že za celý fiskální rok do konce března 2015 čeká provozní zisk 140 miliard JPY a čistou ztrátu 50 miliard jenů. Sony nyní prochází rozsáhlou restrukturalizací, jejíž součástí je i snižování počtu zaměstnanců.
Firma však snížila celoroční výhled prodeje chytrých telefonů na 43 milionů z původních 50 milionů a televizorů na 15,5 milionu z 16 milionů. Současně Sony varovala, že v divizi chytrých telefonů čeká nyní provozní zisk kolem nuly. Podle dosavadních odhadů měl zisk divize činit 26 miliard jenů.