"Jsou pro nás důležití všichni zákazníci, i ti, kteří mohou mít finanční nesnáze. Proto jsme připravili jednorázový program se symbolickým názvem Čistý stůl, který zákazníkům usnadní vyrovnat své závazky," uvedl generální ředitel O2 Tomáš Budník. Firma neuvedla, kolik lidí jí peníze dluží.
Operátor v rámci programu spustil web www.cistystul.cz, na kterém zákazníci najdou návod na ověření, zda mají všechny závazky vyrovnané, a postup v případě dluhu.
Zákazníci O2 mají k dispozici přehled všech vyúčtování v online samoobsluze Moje O2, která je dostupná pro rezidentní zákazníky, podnikatele i menší firmy. Operátor o neuhrazených fakturách navíc informuje několika způsoby, například formou SMS nebo e-mailu. I díky tomu platí většina zákazníků svá vyúčtování včas. Těm, kteří se s platbou zpozdili, nabízí O2 řešení v rámci této akce.
O2 má přes pět milionů uživatelů mobilních služeb a provozuje 1,4 milionu pevných linek. Majoritním vlastníkem je PPF.