Generali ve spolupráci s asistenční službou zajišťovala garance na ubytování do doby plánovaného odletu ve všech případech, které si to vyžadovaly. Všichni turisti dokončili dovolenou v hotelích, ve kterých byli ubytováni. "Pro všechny turisty zajistila naše asistenční služba transfery na letiště a podle typu zájezdu také letecké či autobusové spojení zpět do vlasti. Se zajištěním autobusu pomohla také sama majitelka cestovní kanceláře," uvedl mluvčí Generali Jiří Cívka.
CK HELLAS - nejen Řecko byla pojištěna na 3,9 milionu korun. Podle informací CK by měl být tento limit dostatečný k vypořádání všech oprávněných nároků jejích klientů. Vedle 121 českých turistů, o jejichž návrat se postarala Generali, se úpadek dotkl dalších 250 klientů. Ti už na svou dovolenou s CK HELLAS - nejen Řecko neodjedou.
Poškození klienti této CK se mohou obracet na asistenční službu Europ Assistance. Podrobné pokyny naleznou na internetových stránkách www.generali.cz. Klienti cestovní kanceláře HELLAS - nejen Řecko, kteří měli uzavřené individuální připojištění neuskutečnění zájezdu od Generali, mohou očekávat výplatu pojistného plnění do 14 dnů, dodal Cívka. Bez této pojistky je lhůta až šest měsíců.
Kancelář se specializovala na pobytové zájezdy do Řecka, Bulharska a poznávací zájezdy po Evropě. Letos zatím ukončily činnost tři malé CK. První byla v květnu CK CONTI. Kvůli finančním problémům na sebe podala návrh na insolvenci. Brněnská CK monmare travel skončila v úpadku v červenci.