Během uzavírek na 70. kilometru nebyla pro dopravu vyznačena objízdná trasa a řidiči čekali na dálnici na opětovné zprovoznění. Původně měla být dálnice uzavřena obousměrně vždy na 15 minut, to se ale nepodařilo dodržet. Stejně jako v noci na sobotu se musel obří jeřáb při usazování tří mostních nosníků potýkat s poryvy větru. \"Občas foukalo, pak se zase udělaly mlhy,\" uvedl Růžek. V porovnání s předchozí nocí šlo ale podle něj vše lépe. \"I ta intenzita dopravy nebyla tak velká jako z pátku na sobotu,\" dodal.
Podobné krátkodobé uzavírky kvůli stavbě mostů nejsou na dálnici D1 výjimkou. V červenci byl například opakovaně uzavřen další z modernizovaných úseků D1 mezi Šternovem a Psáři.
Nejvytíženější tuzemská dálnice je zhruba deset let za svojí životností. Celá oprava mezi Mirošovicemi na 21. kilometru a Kývalkou na 182. kilometru by podle odhadů měla stát 14 miliard korun.