Z Česka pochází zhruba 14 procent z dvěstěmilionových tržeb, které Bridgestone v regionu má. Celkem 55 procent připadá na Polsko a šest procent na Slovensko. \"Máme pozitivní výhled pro letošní zimní sezónu,\" podotkl Dahi.
Prodej pneumatik v tuzemsku loni klesl v segmentu zimních i letních o tři procenta. Zimní pneumatiky tvoří asi 65 procent prodejů. Podíl prémiových značek u zimních pneu loni vzrostl o procentní bod na 39 procent a o pět bodů na 44 procent u letních.
V celé Evropě se loni poptávka po pneumatikách snížil o procento, ve východní Evropě o pět procent.
Bridgestone má na světovém trhu podíl zhruba 15 procent a je jedničkou před Michelinem. V Evropě prodává asi 12 procent své produkce. Pneumatiky v Evropě vyrábí v devíti továrnách, z toho dvě jsou v Polsku a jedna v Maďarsku.
V Česku působí Bridgestone od roku 1994 a dodává sem kompletní řadu osobních, nákladních, motocyklových a zemědělských a stavebních pneumatik značek Bridgestone, Firestone, Dayton a First Stop. Sídlí zde v Praze, od roku 2008 má Bridgestone pobočku i na Slovensku.