Za nárůstem Klientského indexu je především doba letních prázdnin, a s tím spojený zvýšený počet operací než nabízí \'balíček\', který mají klienti zdarma v rámci vybraného produktu. Nejvíce klienti vybírají z bankomatů nad počet výběrů zdarma. Dále šlo o výběry z bankomatů v zahraničí, které jsou zpoplatněny vyšší částkou nebo i procentem z vybrané částky. Dalším důvodem byl výběr hotovosti z bankomatů cizích bank v ČR a neefektivní využívání služeb bank.
V pořadí jednotlivých účtů se poprvé na prvním místě umístila Equa bank s Běžným účtem, kde aktivní klienti zaplatili sedm Kč. Druhé místo obsadila Air Bank s Malým tarifem, kde byly průměrné měsíční náklady 26 Kč. Na třetí a čtvrtou pozici se posunula Fio s Běžným účtem a mBank s mKontem. U obou se zvýšily průměrné měsíční náklady na 46 Kč a 57 Kč. Nově se prosadila i Zuno s Účtem, kde průměrně klienti v tomto čtvrtletí zaplatili 86 Kč za měsíc.
Kalkulátor sleduje podrobně chování klientů. Nejde tedy jen o to, u jaké banky jsou, ale hlavně kolikrát danou službu užijí. Díky tomu je celkový poplatek klienta ovlivněn nejen tím, jak drahou banku má, ale především tím, jak se v ní chová. Pokud je někdo aktivní, tak v průměrně drahé bance platí měsíčně stokoruny. Jestliže někdo banku prakticky neužívá, tak i v drahé bance se může dostat pod 100 Kč měsíčně.