Podíl nepotravinového sortimentu, mezi který patří oblečení, bytové doplňky či elektronika, na celkových tržbách firmy loni meziročně vzrostl o čtyři procenta na 1,5 miliardy Kč, což představovalo 55 procent všech tržeb. Za kávu utržila firma srovnatelně jako loni 1,2 miliardy korun.
Podle komentáře vedení firmy k loňským výsledkům Tchibo loni posílilo svou dlouhodobě vedoucí pozici na trhu pražené kávy a nadále budovalo pozici v kategorii instantní kávy. Pokračovala také v budování trhu jednoporcové kávy pro systém domácích kávovarů Cafissimo.
Tchibo v Česku prodává stejnojmennou kávu, dále kávu značky Jihlavanka a od roku 2002 také značku Davidoff Café. V roce 2004 začala firma v Česku budovat síť prodejen, ve kterých prodává pod svou značkou také spotřební zboží. Provozuje také internetový obchod. Vlastníkem společnosti Tchibo Praha je společnost Eduscho Austria, která patří v německém Hamburku sídlící firmě maxingvest ag.
Společnost Tchibo Praha působí na tuzemském trhu od roku 1991. V Jihlavě původně fungoval i závod Tchiba na pražení kávy, tato výroba však byla asi přes devíti lety ukončena. Společnost tehdy uvedla, že výrobu pražené kávy zajistí sesterská firma ve Vídni a instantní kávy polský závod Tchiba. V Česku zůstaly pouze prodejní, maloobchodní a marketingové aktivity firmy.