Tržby skupiny se snížily o 1,5 procenta na 5,10 miliardy eur. Po úpravě na stejnou velikost výrobních kapacit a po odečtení vlivu kurzových změn by tržby stouply o 0,2 procenta, uvedl šéf Heinekenu Jean-François van Boxmeer. Analytici podle ankety agentury Reuters odhadovali zvýšení tržeb na 5,32 miliardy eur.
Výnosy v západní Evropě, která je největším a nejziskovějším trhem Heinekenu, klesly o 4,1 procenta. Firma odůvodnila zhoršení chladným a deštivým srpnem, který je klíčovým letním měsícem. Ve východní části Evropy se tržby propadly o 8,5 procenta. Naproti tomu v Asii firma zaznamenala nárůst o deset procent, v Africe o 3,6 procenta a na západní polokouli jí tržby stouply o dvě procenta.
Heineken je největším prodejcem piva na západoevropském trhu a třetí největší světovou pivovarskou skupinou po jedničce Anheuser-Busch InBev a skupině SABMiller, která vlastní Plzeňský Prazdroj. Na českém trhu má Heineken pivovary Starobrno, Královský pivovar Krušovice a Velké Březno.