Ve srovnání s předchozím čtvrtletí zisk Kia klesl až o 36 procent. Příjmy společnosti se meziročně snížily o dvě procenta na 11,5 bilionu wonů a provozní zisk o 19 procent na 566,6 miliardy wonů. Prodej aut naopak stoupl na 712.000 z loňských 630.000.
Kia vyrábí a prodá více než 85 procent svých vozů v zahraničí. Silnější won tak má na ní větší dopad, než na konkurenční firmy s větší aktivitou na domácím trhu. Silný won snižuje zisky firmy ze zahraničí při přepočtu na domácí měnu. Průměrný směnný kurz wonu k dolaru podle automobilky v minulém čtvrtletí klesl na 1042 wonů z 1108 wonů před rokem.
Kia dodala, že za devět měsíců její prodej stoupl o devět procent na 2,26 milionu vozů. Nejoblíbenějšími modely jsou Sportage a Soul. Zájem o model Soul podpořil papež František, který v tomto voze jezdil při své srpnové návštěvě Koreje.
Kia v prohlášení dodala, že zvažuje zavedení prozatímní dividendy. Připojila se tak k mateřské Hyundai, která se snaží pomocí dividendy uklidnit investory, které pobouřil nedávný nákup pozemku v Soulu pro nové ústředí skupiny za více než deset miliard dolarů (219 miliard Kč). Transakce, kterou společně uskutečnily Hyundai Motor, Kia Motors a Hyundai Mobis, byla největším realitním obchodem v Asii od finanční krize, nabídka za pozemek v luxusní čtvrti Gangnam však činila více než trojnásobek odhadní ceny. To pobouřilo investory i zaměstnance a akcie firma v reakci na to prudce klesly. Kromě centrály má na pozemku být také tematický park a nákupní centrum, napsaly agentury AP a Reuters.