Prima připravuje novou stanici, v reklamě se spojí i se Seznamem

30.10.2014 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


perex-img Zdroj: Finance.cz

Praha 30. října (ČTK) - Televize Prima v příštím roce spustí další stanici. V rámci představení obchodní politiky na rok 2015 to dnes uvedl obchodní ředitel FTV Prima Petr Jelínek. Při prodeji reklamního prostoru televize bude dál zastupovat TV Barrandov, přibude mimo jiné televize Óčko a spolupráci naváže také se společností Seznam.cz. Pro příští rok počítá s průměrným nárůstem cen o pět procent.

Další stanice Primy by se měla objevit přibližně na konci prvního čtvrtletí. Program zatím s označením Prima 2 bude celoplošně volně šířený v pozemním vysílání. Zacílení by mělo být mezi současnými stanicemi Prima, Prima Love a Prima Cool. Zástupci televize rovněž potvrdili, že televize do budoucna uvažuje i o dalších kanálech. \"Konceptů je spousta,\" uvedl provozní ředitel Primy Vladimír Pořízek.

Prima pro příští rok rovněž obměnila strukturu médií, s nimiž spolupracuje při prodeji reklamního prostoru prostřednictvím společnosti Media Club. Ta dosud vedle stanic mateřské televize prodávala reklamu pro TV Barrandov. Na začátku října oznámila, že se dohodla s provozovatelem hudební televize Óčko. Nově se připojil také Seznam.cz, a to v rámci konkrétního obchodního videoproduktu. \"Určitě bude dobré při rozdělování investic myslet na Media Club, už proto, že z jednoho místa bude možné zařídit zásah téměř sta procent populace,\" podotkl Jelínek. Dodal, že na internetovém trhu se Prima z pohledu videoreklamy považuje za lídra.

Cena reklamy v příštím roce poroste v průměru o pět procent, vyšší nárůst ale očekává u prémiového balíčku. Naopak slevy mohou zákazníci získat při umístění kampaně na více stanicích. Další slevy jsou při včasném uzavření smlouvy a nižší ceny jsou připraveny také pro nové klienty.

Celý reklamní trh v příštím roce podle Primy poroste zhruba o tři procenta. V rámci pouze televizního trhu by to mělo být o dvě procenta. Takzvaná vyprodanost Primy má podle Jelínka dosahovat zhruba 75 procent, což klientům umožní bezproblémové umístění kampaní. Hlavní cílovou skupinou pro Primu zůstávají diváci nad 15 let.

Prima zopakovala, že na prodeji reklamy bude spolupracovat s rozhlasovými stanicemi ze skupiny Radio United Services, za níž stojí spoluvlastník FTV Prima Ivan Zach. K nim přibude od nového roku i nejposlouchanější stanice Impuls, která se letos po 15 letech rozhodla odejít od mediálního zastoupení Regie Radio Music ze skupiny Lagardere.

Televize Prima dnes rovněž uvedla, že připravuje nový časopis Prima Fresh, který vychází z již fungujícího webu. Podrobnější informace zveřejní v příštím týdnu.

Společnost FTV Prima provozuje celoplošné televizní vysílání programů Prima, Prima COOL, Prima love a Prima ZOOM. Polovičním vlastníkem je švédský mediální koncern MTG, zbylých 50 procent vlastní tuzemská GES MEDIA EUROPE.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK